• 25-10-2009, 00:37:12
    #10
    bendede var hemde sıfır gibi ne çizik var ne bozuk ama satmam, tarihi eser olarak satacam bir kaç yıl içinde

    buda resimleri



  • 25-10-2009, 00:39:14
    #11
    Bu telefonun hiç mi modası geçmez fiyatı düşmez
  • 25-10-2009, 01:15:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aah ah ne melodiler yapıyodum telefonda
  • 25-10-2009, 01:18:56
    #13
    selamlar,
    Elimde 1 adet mevcut.
    çalışır temiz durumda, sarjı 2 günde gitmektedir.
    ilgilenirsen pm ile lütfen..
  • 25-10-2009, 12:10:05
    #14
    5 tl idi 2 sene önce
  • 25-10-2009, 12:15:34
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstünden araba geçti birşey olmadı gerçekten sağlam telefon da ne yapacaksın merak ettim
    Bende merak ettim ? Ne için lazımdı acaba ? (Özel Değilse.)
  • 25-10-2009, 12:19:28
    #16
    merhaba samsung a800 var 30 tl tuşları zor basıyor aklında bulunsun
  • 25-10-2009, 17:35:11
    #17
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Bende Alacağım Mesajlaşmak İçin Çok İşe Yarıyor Muhtemelen Arkadaşada Onun İÇin Lazımm
  • 25-10-2009, 17:37:15
    #18
    bende
    3110 3310 5110
    bunlar var,
    3-5 sene daha bekleyip açık arttırmayla satacam