3310 Aranıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3310 Aranıyor
17
●
1.028
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
3310 Aranıyor
1
2
25-10-2009, 00:37:12
#10
hsnac95
bendede var hemde sıfır gibi ne çizik var ne bozuk ama satmam, tarihi eser olarak satacam bir kaç yıl içinde
buda resimleri
25-10-2009, 00:39:14
#11
BetaHouse
Bu telefonun hiç mi modası geçmez fiyatı düşmez
25-10-2009, 01:15:28
#12
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
aah ah ne melodiler yapıyodum telefonda
25-10-2009, 01:18:56
#13
Huseyin6
selamlar,
Elimde 1 adet mevcut.
çalışır temiz durumda, sarjı 2 günde gitmektedir.
ilgilenirsen pm ile lütfen..
25-10-2009, 12:10:05
#14
AllyCan
5 tl idi 2 sene önce
25-10-2009, 12:15:34
#15
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstünden araba geçti birşey olmadı gerçekten sağlam telefon da ne yapacaksın merak ettim
Bende merak ettim ? Ne için lazımdı acaba ? (Özel Değilse.)
25-10-2009, 12:19:28
#16
GALATASARAY
merhaba samsung a800 var 30 tl tuşları zor basıyor aklında bulunsun
25-10-2009, 17:35:11
#17
XoX
Üyeliği durduruldu
Bende Alacağım Mesajlaşmak İçin Çok İşe Yarıyor Muhtemelen Arkadaşada Onun İÇin Lazımm
25-10-2009, 17:37:15
#18
snsr
bende
3110 3310 5110
bunlar var,
3-5 sene daha bekleyip açık arttırmayla satacam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler