• 24-10-2009, 20:22:14
    #1
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Temiz Kullanılmış Bir Telefondur Herhangi Bir Sorunu Yoktur.Çok Sağlamdır.Satma Nedenim Yeni Bir Telefon Alacak Olmam.Fiyatlar Hakkında Tam Bir Bilgim Yok 70 Tl Olarak Fiyatı Belirledim

    Resimler ;




  • 24-10-2009, 20:26:35
    #2
    Piyasa hakkında tam bir bilgin yok galiba.70 tl yüksek bir fiyat.
  • 24-10-2009, 20:30:59
    #3
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Konumdada Belirtmiştim Pek Bir Bilgim Yok Diye Fiyatlar Hakkında Telefon Ederi Ne Kadardır Ben 4 Ay Önce Filan Almıştım 80 Lİra Vermiştim Amacım Ne Ben Zarar Edeyim Nede Telefonu Alacak Olan Arkadaş Zarar Etsin
  • 24-10-2009, 20:58:52
    #4
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat 60 liraya çekildi arkadaşlar konu günceldir
  • 24-10-2009, 21:27:17
    #5
    Vay be zamanında arkadaş 1.200tl verip almıştı bu telefonu da havasından geçilmiyordu, şimdi bu kadar düştü demek ki Hayırlı satışlar.
  • 24-10-2009, 21:48:32
    #6
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Hocam Evet Malesef Düştü Bu Kadar Yeniler Çıkınca
  • 25-10-2009, 17:26:24
    #7
    XoX
    Üyeliği durduruldu
    Konu Günceldir