Konu
Satılık 7610
24-10-2009, 21:27:17
#5
anilptc
Vay be zamanında arkadaş 1.200tl verip almıştı bu telefonu da havasından geçilmiyordu, şimdi bu kadar düştü demek ki
Hayırlı satışlar.