• 11-10-2009, 16:52:46
    #1
    Yeni bir telefon almayı düşündüğüm için, yaklaşık 1.5 senedir kullandığım telefonumu satıyorum. Telefonda hiçbir sorun yoktur temiz kullanılmıştır. Tek eksiği 2 hafta önce kapağının metal kısmı açıldı, garantiye gönderip değiştirmeyi beklemek istemediğimden siyah bir kapak alıp onu taktım. Eğer bu kapaktan memnun kalmazsanız servis aracılığıyla ücretsiz değiştirebilirsiniz.



    Telefonun garantisi yaklaşık olarak Ocak ayı sonuna kadar devam ediyor, 4 ay var aşağı yukarı.

    Telefon ile birlikte;
    - Şarj cihazı
    - Orijinal PC Suite CD'si
    - Kullanım kılavuzu vs.
    verilecek, telefon orjinal kutusunda gönderilecektir.

    Ayrıca;
    - Opera Mini 4.2, Google, GMail, 7Zip, PowerBoot, İşCep, X-Plore, TTPod, PowerMovie.
    - Fifa 09, GTA IV, Pes 09, Real Football 09, CM 09, Bounce, Far Cry 2
    program ve oyunları yüklüdür.

    İstediğim fiyat 230TLdir. Takas önermeyiniz, nakite ihtiyacım var.

    Resimleri İçin: ImageShack -

    Not: 2. resimde ekranda bozukluk var gibi ama öyle birşey yok kesinlikle. Ekran tamamıyle normal.

    Şimdiden alacak olan arkadaşa hayırlı olsun...
  • 12-10-2009, 15:45:40
    #2
    Fiyatta indirime gidilmiştir satış günceldir.
  • 12-10-2009, 17:32:17
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Alacak arkadaşlara söyleyim wireless ide vardı bu cihazda hatırladığım kadarıyla.
  • 12-10-2009, 20:57:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sahibinden.com a koy ben koydum aynı gün 5 kişi sordu ama kısmet bu forumda bir arkadaşa sattım aynı telefonu..
  • 12-10-2009, 21:13:09
    #5
    Dualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacak arkadaşlara söyleyim wireless ide vardı bu cihazda hatırladığım kadarıyla.
    Evet en önemli özelliklerinden biri o.

    muratsaraldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahibinden.com a koy ben koydum aynı gün 5 kişi sordu ama kısmet bu forumda bir arkadaşa sattım aynı telefonu..
    Oraya biraz pahalı koydum sanırım fiyatı düşürelim bakalım ilgi olacak mı
  • 12-10-2009, 22:01:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben 235 dedim 210a sattım ama izmirdi hepsi..
  • 13-10-2009, 13:05:57
    #7
    Satış için son 2 gün 10 saat Şu anda en yüksek teklif 200 geldi. GG'yi bekliyorum orada satılmazsa 200'e vereceğim teklifi yapan arkadaşa.
  • 15-10-2009, 10:43:23
    #8
    Telefon başka bir forumdan arkadaşa satılmıştır...
  • 15-10-2009, 10:45:29
    #9
    Kilit..