Yeni bir telefon almayı düşündüğüm için, yaklaşık 1.5 senedir kullandığım telefonumu satıyorum. Telefonda hiçbir sorun yoktur temiz kullanılmıştır. Tek eksiği 2 hafta önce kapağının metal kısmı açıldı, garantiye gönderip değiştirmeyi beklemek istemediğimden siyah bir kapak alıp onu taktım. Eğer bu kapaktan memnun kalmazsanız servis aracılığıyla ücretsiz değiştirebilirsiniz.



Telefonun garantisi yaklaşık olarak Ocak ayı sonuna kadar devam ediyor, 4 ay var aşağı yukarı.

Telefon ile birlikte;
- Şarj cihazı
- Orijinal PC Suite CD'si
- Kullanım kılavuzu vs.
verilecek, telefon orjinal kutusunda gönderilecektir.

Ayrıca;
- Opera Mini 4.2, Google, GMail, 7Zip, PowerBoot, İşCep, X-Plore, TTPod, PowerMovie.
- Fifa 09, GTA IV, Pes 09, Real Football 09, CM 09, Bounce, Far Cry 2
program ve oyunları yüklüdür.

İstediğim fiyat 230TLdir. Takas önermeyiniz, nakite ihtiyacım var.

Resimleri İçin: ImageShack -

Not: 2. resimde ekranda bozukluk var gibi ama öyle birşey yok kesinlikle. Ekran tamamıyle normal.

Şimdiden alacak olan arkadaşa hayırlı olsun...