• 08-10-2009, 15:11:54
    #19
    Bende var arkadaş ama o kadar kaliteli degil yani elektro gitara yeni başlayan birisi için ideal, 200 Tl e yaklaşık 1 sene önce almştm..hiç bir çiziği felan yoktur. 175 TL e satabilirim.

    ama tabi hiç gitar çalmadıysan bence normal bi müzik aleti satan yerden 50 60 tl e klasik gitar al derim. çünkü elektro için anfi ( 100 tl ) birde pedal ( 120 Tl ) lazım.. bilgisayara takar bağlama gibi çalarım diyosan satabilirm.
  • 08-10-2009, 15:14:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Royal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm attım.
    ZentaForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende var arkadaş ama o kadar kaliteli degil yani elektro gitara yeni başlayan birisi için ideal, 200 Tl e yaklaşık 1 sene önce almştm..hiç bir çiziği felan yoktur. 175 TL e satabilirim.
    ama tabi hiç gitar çalmadıysan bence normal bi müzik aleti satan yerden 50 60 tl e klasik gitar al derim. çünkü elektro için anfi ( 100 tl ) birde pedal ( 120 Tl ) lazım.. bilgisayara takar bağlama gibi çalarım diyosan satabilirm.
    konuyu kardeşim açtı.geldiğinde kendisine pmleri göstereceğim teşekkürler
  • 08-10-2009, 15:49:23
    #21
    Developer
    Cort, stagg markalı gitarları tercih etmelisiniz.
  • 08-10-2009, 16:04:57
    #22
    nentes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye alacağın kişi ne seviyede? 200 liraya kullan at elektrogitar bulursun biraz daha zorlarsan 250-300 falan. cort veya ibanezin güzel modelleri var.
    250-300' e güzel bir ibanez bulamazsın.
    Royal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde 1995 yapımı Fender squier var 600 tl ye satabilirim.
    Bu gitar sana hem çalmayı öğretir hemde gitar çalmayı öğrendikten sonra vereceğin konserlerde seni hiçbirzaman yarı yolda bırakmaz.
    Düşünürsen pm atarsın.
    600 TL verdikten sonra ibanez' in fenderin daha güzel modellerini alabilir.

    Ayrıca 200 TL' ye güzel elektro gitar olmaz gibi yorumlar yapmayın arkadaşlar ucuz gitarlarda bu birazda şanstır. Alırken tınısına, sapına vs. bakarsın iyiyse alırsın ha sapı çok hoştur manyetikleri güzel değildir. Gider yeni manyetik tel alırsın. Gittiği yere kadar diye bir şey olmaz kulaktan dolma konuşmayalım
  • 08-10-2009, 19:24:59
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    250 liraya kullanmadığım cort g110 elektro gitar ve ashton ga10 elektro gitar amfisini verebilirim. cort g110' un 0 fiyatı 210tl civarı ashton amfi 0 fiyatı 150 civarı. düşünürsen özel mesaj at
  • 08-10-2009, 19:47:15
    #24
    eğer başkası için alacaksanız ve hediye gibi bişey diyorsanız 140 Tl ye var.

    Bakınız.

    ELEKTRO GİTAR PM MARKA HER RENK SEÇENEĞİ...SIFIR KILIFINDA... #14653698 - sahibinden.com

    İlan sahibinden 1 adet akustik bir adet klasik gitar ve bir tane de bağlama aldım. Sağlam aletler var. Gitarlar Sanchez marka ve sorunsuz idi