hediye alacağın kişi ne seviyede? 200 liraya kullan at elektrogitar bulursun


biraz daha zorlarsan 250-300 falan. cort veya ibanezin güzel modelleri var.
250-300' e güzel bir ibanez bulamazsın.
Elimde 1995 yapımı Fender squier var 600 tl ye satabilirim.
Bu gitar sana hem çalmayı öğretir hemde gitar çalmayı öğrendikten sonra vereceğin konserlerde seni hiçbirzaman yarı yolda bırakmaz.
Düşünürsen pm atarsın.
600 TL verdikten sonra ibanez' in fenderin daha güzel modellerini alabilir.
Ayrıca 200 TL' ye güzel elektro gitar olmaz gibi yorumlar yapmayın arkadaşlar ucuz gitarlarda bu birazda şanstır. Alırken tınısına, sapına vs. bakarsın iyiyse alırsın ha sapı çok hoştur manyetikleri güzel değildir. Gider yeni manyetik tel alırsın. Gittiği yere kadar diye bir şey olmaz kulaktan dolma konuşmayalım