• 17-09-2009, 17:12:28
    #1
    Merhabalar,

    Çin malı iPhone getittirebilecek arkadaş var mı ?

    TR 'de kullanmam için tüm kayıtları tam olacak şekilde..

    Getittirebilriim diyenler, Konu altından fiyat verirseniz sevinirim.
  • 17-09-2009, 17:24:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kendi Elimdekini Satabilirm Sana 0 Ayarında Telefon 180 TL
  • 17-09-2009, 17:57:07
    #3
    AtomHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi Elimdekini Satabilirm Sana 0 Ayarında Telefon 180 TL
    PM ile msn adresini yazar misin?