Merhabalar,
Çin malı iPhone getittirebilecek arkadaş var mı ?
TR 'de kullanmam için tüm kayıtları tam olacak şekilde..
Getittirebilriim diyenler, Konu altından fiyat verirseniz sevinirim.
Çin Malı iPhone getittirebilecek ?
2
●340
- 17-09-2009, 17:24:52Üyeliği durdurulduKendi Elimdekini Satabilirm Sana 0 Ayarında Telefon 180 TL
- 17-09-2009, 17:57:07PM ile msn adresini yazar misin?AtomHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle