Konu
Çin Malı iPhone getittirebilecek ?
17-09-2009, 17:12:28
#1
MeyT
Merhabalar,
Çin malı iPhone getittirebilecek arkadaş var mı ?
TR 'de kullanmam için tüm kayıtları tam olacak şekilde..
Getittirebilriim diyenler, Konu altından fiyat verirseniz sevinirim.