• 16-09-2009, 00:13:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Satis yasakmis.
  • 16-09-2009, 00:14:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Soulfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaslar, Bir konu hakkinda fikir alisverisi yapmak istedim. Elimde yaklasik olarak 7.000.000 yakin mail listesi var.. Ben bu mailleri kullanmiyorum olurda kullanmak isteyen olursa satiliga cikarticam ama piyasasi nedir ne degildir bilmiyorum.. O yuzden siz degerli arkadaslarin bilgilerini merak edip sormak istiyorum..
    7 Milyon mail adresini satiliga cikartmak istersek. Ne kadara satilir acaba.. Bilgilendirirseniz sevinirim..
    bu mail dediğiniz msn adreslerimi oluyor ?
  • 16-09-2009, 00:14:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam , bende de bi o kadar var üstelik ekstra yurtdışılarda dahil.ama burada sanırım mail satışı yasak! dikkatli olasın
  • 16-09-2009, 00:15:25
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet satışı yasak ancak eminim bir çok mail adresi patlamıştır şimdiye kadar, çok bişey edeceğini düşünmüyorum. 5-10 TL maximum
  • 16-09-2009, 00:15:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam , bende de bi o kadar var üstelik ekstra yurtdışılarda dahil.ama burada sanırım mail satışı yasak! dikkatli olasın
    ne dedim ben şimdi ya bu msnmi oluyor yani msn adresimi satıyorsunuz?
  • 16-09-2009, 00:18:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben yasak oldugunu bilmiyordum. Yasak ise yonetici arkadaslar konuyu kapatabilir..

    Tesekkurler bilgilendirme icin.
  • 16-09-2009, 00:26:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    satışı yasak ama pek bişey ediceğini sanmıyorum spam kasmak'da yasak olduğu için pek kiymeti yok açıkcası nette ücretsiz veren kişilerde var bi zamanlar indirmiştim