SoLeNZa.NeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam , bende de bi o kadar var üstelik ekstra yurtdışılarda dahil.ama burada sanırım mail satışı yasak! dikkatli olasın
ne dedim ben şimdi ya bu msnmi oluyor yani msn adresimi satıyorsunuz?