• 01-09-2009, 23:55:35
    #1
    Kapı kapandı
  • 02-09-2009, 00:12:11
    #2
    Bu forumda bunu da gördüm ya vallahi bravo.
  • 02-09-2009, 00:13:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Resim varmı? " Alıcı değilim, alacak kişinin fikir edinmesi için gerekir "
  • 02-09-2009, 00:14:16
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Valla bu gidişte forumda evide satacağız.. 4 oda bir salon 2 balkon +.. Bit pazarına dönecek forum
  • 02-09-2009, 00:15:40
    #5
    kargoyla çelik kapı kaç para tutar acaba
    kaç kilo o
  • 02-09-2009, 00:16:11
    #6
    kapı satılır mı yahu.
  • 02-09-2009, 00:18:49
    #7
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bu gidişte forumda evide satacağız.. 4 oda bir salon 2 balkon +.. Bit pazarına dönecek forum

    yanlış hatırlamıyorsam biri evde satıyordu
  • 02-09-2009, 00:20:18
    #8
    120 TL'ye çelik kapının kapı tutma kolunu alırsın şaka mı yapıyorsun ?
  • 02-09-2009, 00:20:19
    #9
    hocam hayırlı satışlar çok güldğm ama