teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bu gidişte forumda evide satacağız.. 4 oda bir salon 2 balkon +.. Bit pazarına dönecek forum

yanlış hatırlamıyorsam biri evde satıyordu