hazır üstümüze almakda bedava olmuş iken kullanmadığınız yada kapatacağınız hat varsa 0 kont... almak istiyorum. 20 kont.15tl diyorlar çok pahalı geliyor.birde alırsam sonradan başıma birşey gelme ihtimali varmıdır?
yazmayı unutmuşum avea
2.el hat arıyorum
10
●2.906
- 28-08-2009, 14:46:01hocam işine karışmak gibi olmasın da akıl ve mantık yani neden bir başkasının hattını kullanasın ki ? 15 lira ver paşalar gibi kendi hattını kullan. en iyi ihtimal aynı ilçede birinde bulsan hattı gidip almak için 3-5 lira yol parası vereceksin. 3-5 de arkadaşa versen zaten yeni bbi hat parası vermiş oluyorsun
- 28-08-2009, 15:19:19Her şeye cevabın hazırChile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/donanim-bolumu/44...im-iyi-mi.html
1300 liraya bilgisayar alan adam burada ikinci el hat alıyor , parça kontörle uğraşıyor
dostum hangisine inanayım sen söyle
