• 28-08-2009, 14:39:28
    #1
    hazır üstümüze almakda bedava olmuş iken kullanmadığınız yada kapatacağınız hat varsa 0 kont... almak istiyorum. 20 kont.15tl diyorlar çok pahalı geliyor.birde alırsam sonradan başıma birşey gelme ihtimali varmıdır?
    yazmayı unutmuşum avea
  • 28-08-2009, 14:46:01
    #2
    hocam işine karışmak gibi olmasın da akıl ve mantık yani neden bir başkasının hattını kullanasın ki ? 15 lira ver paşalar gibi kendi hattını kullan. en iyi ihtimal aynı ilçede birinde bulsan hattı gidip almak için 3-5 lira yol parası vereceksin. 3-5 de arkadaşa versen zaten yeni bbi hat parası vermiş oluyorsun
  • 28-08-2009, 14:47:14
    #3
    belki yanlış arayanları oylayıp 10 dk 10 kontor kazanırsın :P
  • 28-08-2009, 14:54:32
    #4
    sorunda orada işte 15tl m yok :8 belki kapatacak birisi hayrına verir

    ibr_cnr;

    :d mretme gine benden onlara gider :R
  • 28-08-2009, 15:03:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    15TL yoksa ona kontör almayı nasıl düşünüyorsun Biraz ilginç geldi.
  • 28-08-2009, 15:05:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    açık hat tavsiye etmem
  • 28-08-2009, 15:07:12
    #7
    GormYa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15TL yoksa ona kontör almayı nasıl düşünüyorsun Biraz ilginç geldi.
    20 parça kontr
  • 28-08-2009, 15:19:19
    #8
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 parça kontr
    Her şeye cevabın hazır
    https://www.r10.net/donanim-bolumu/44...im-iyi-mi.html
    1300 liraya bilgisayar alan adam burada ikinci el hat alıyor , parça kontörle uğraşıyor dostum hangisine inanayım sen söyle
  • 28-08-2009, 15:26:35
    #9
    bilgisayarın 600tlsini ben verdim.o parayıda 5 ayda biriktirdim. yaşıma bak önce çalışabilecek yaştamıyım??? hadi biryerde işe girdim 400 500 tl mi verecekler?