hocam işine karışmak gibi olmasın da akıl ve mantık yani neden bir başkasının hattını kullanasın ki ? 15 lira ver paşalar gibi kendi hattını kullan. en iyi ihtimal aynı ilçede birinde bulsan hattı gidip almak için 3-5 lira yol parası vereceksin. 3-5 de arkadaşa versen zaten yeni bbi hat parası vermiş oluyorsun