• 01-08-2009, 19:21:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    paraya ihtiyacım oldugu için satıyorum n95 alacağım
    telefon daha 2 aylıktır yani 22 ay daha garantisi devam etmektedir
    telefon 1 ay bile kullanılmamıstır ve çok temizdir
    ekrandaki koruması bile cıkartılmamıştır
    resimleri şimdilik işim oldugu için ekleyemiyorum en kısa sürede ekleyecem
    kısaca özelliklerinden bahsedersek
    siyah renkli çift kameralı ve doğal olarak 3g bulunmaktadır
    Wlan vardır
    2 gb hafıza kartı verilecektir yanında
    2.0 mp kamera 8x zoom vardır
    ses kalitesi mükkemmeldir çift hoparlörlü zaten..
    n gage oyunları mevcuttur mükkemmel oyunlar için birebir.
    müzik dinlemeyi çok sevenler içinde önde tuşlar bulunmaktadır
    şimdilik netten bir resim ekliyorumm yakında resimlerde gelecektir



    Şuan için aklımda belli bir fiyat yok n95 alacağım için elinde n95 olanlarla takasta olabilir burdan veya pmle konusabiliriz isteyenlere msn adresimi atabilirim pm ile

    Not:Resimler eklendi
  • 01-08-2009, 19:22:36
    #2
    Önce telefonu yollarım dersen aklındaki fiyatı alayım
  • 01-08-2009, 19:22:48
    #3
    İstediğin fiyatı pm atarmısın ?
  • 01-08-2009, 19:27:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    pmler gönderildi
  • 01-08-2009, 20:31:33
    #5
    pm atabilirmisin.
  • 01-08-2009, 20:34:02
    #6
    istediğiniz fiyatı pm alabilirmiyim.
  • 01-08-2009, 20:38:46
    #7
    fiyatı pm alabilir miyim ?

    N95 var takas yapabiliriz.

    Bu arada 8 GB mi ?
  • 01-08-2009, 21:01:04
    #8
    İstediğin fiyat nedir_?
  • 01-08-2009, 21:05:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat nedir hocam.