paraya ihtiyacım oldugu için satıyorum n95 alacağım
telefon daha 2 aylıktır yani 22 ay daha garantisi devam etmektedir
telefon 1 ay bile kullanılmamıstır ve çok temizdir
ekrandaki koruması bile cıkartılmamıştır
resimleri şimdilik işim oldugu için ekleyemiyorum en kısa sürede ekleyecem
kısaca özelliklerinden bahsedersek
siyah renkli çift kameralı ve doğal olarak 3g bulunmaktadır
Wlan vardır
2 gb hafıza kartı verilecektir yanında
2.0 mp kamera 8x zoom vardır
ses kalitesi mükkemmeldir çift hoparlörlü zaten..
n gage oyunları mevcuttur mükkemmel oyunlar için birebir.
müzik dinlemeyi çok sevenler içinde önde tuşlar bulunmaktadır
şimdilik netten bir resim ekliyorumm yakında resimlerde gelecektir



Şuan için aklımda belli bir fiyat yok n95 alacağım için elinde n95 olanlarla takasta olabilir burdan veya pmle konusabiliriz isteyenlere msn adresimi atabilirim pm ile

Not:Resimler eklendi