• 27-07-2009, 11:27:22
    #1
    Resimleri :

    Orjinal KVK garantisi devam eden Nokia e66 telefonumu satıyorum.
    İlk günden beri gittigidiyordan aldığım özel jelatinle kullanıyorum ekranında herhangi bir çizik bulamazsınız.
    Elden satmayı tercih ediyorum bikaç günlüğüne özel fiyatı 600 TL
    istanbul beylikdüzü civarındayım bir alo ile buluşup telefonu teslim edebilirim.
  • 27-07-2009, 13:56:50
    #2
    niye satıyorsunuz ?
  • 27-07-2009, 14:10:33
    #3
    ipod la telefon kullanıyordum ipodu sattım telefonu da satıcam ikisinin parasına iphone alcam
    iki alet taşımaktan kurtulmak için yani
  • 27-07-2009, 17:54:03
    #4
    550 ye satılmıştır arkadaşlar
  • 27-07-2009, 18:19:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar.
  • 27-07-2009, 18:22:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çok güzelmiş telefon alana hayırlı olsun satana Allah bol kazanç versin
  • 27-07-2009, 19:43:06
    #7
    Alan arkadasa hayırlı olsun
  • 27-07-2009, 20:03:48
    #8
    teşekkürler arkadaşlar bir satışı daha tamamladık sırada skystar usb var