Konu
Nokia E66 *** SÜPER FIRSAT!
27-07-2009, 14:10:33
#3
zeynelkoc
ipod la telefon kullanıyordum ipodu sattım telefonu da satıcam ikisinin parasına iphone alcam
iki alet taşımaktan kurtulmak için yani