• 29-05-2009, 15:44:25
    #10
    ürün alınmıstır tesekkürler
    kargo yu beklemedeyim =)
  • 29-05-2009, 16:22:31
    #11
    Kurumsal Üye
    Öğlen tam 12:30 'da kargoya verdim (saati takip etmedim, makbuzda gördüm ), gönderi kodunuzuda özel mesaj ile gönderdim.

    Hayırlı olsun şimdiden, umarım beklentilerinizi karşılar.
  • 30-05-2009, 10:33:33
    #12
    aynı cihaz bendede var alalı 4gün oldu.

    gayet güzel bir telefon.

    wifi olayı süper. ama touchpad birgün bozulacak diye çok korkuyorum
  • 30-05-2009, 14:35:10
    #13
    kaçırdık
  • 30-05-2009, 14:43:56
    #14
    strongforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçırdık
    gg ye bak var bir ürün satışta şuan.


    1 hafta önce 6-7 ürün satılıyordu gg de. şimdi sadece bir tane kalmış bunuda kaçırmayasın.
  • 03-06-2009, 19:12:17
    #15
    Kurumsal Üye
    Telefon _VbMaster_nickli arkadaşa satılmıştır.

    Hayırlı olması dileğimle.