Konu
Satılık Crea MS2
30-05-2009, 10:33:33
#12
Cyrax
aynı cihaz bendede var alalı 4gün oldu.
gayet güzel bir telefon.
wifi olayı süper. ama touchpad birgün bozulacak diye çok korkuyorum