• 27-04-2009, 14:23:45
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Casper Nirvana T640 4K15 Modelini Aldım Süper

    Ekran Görüntüsü Ekran Kartının Performansı
    Ses Çıkışı Normal (Kulaklıkda Hafif Az Ama Kaliteli Kulaklıkla Daha İyi Çıkıyor)
    Webcam 2.0 Mp Süper Görüntü
    Dizayn ve Görünüş Açışından Had Safada Güzel
    Bluotooth ve Kard Okuyucusu Sorunsuz ve Gayet Hızlı Aktarıma Sahib
    Vista olarak Kullanıyorum Bu Performansı Veriyor Xp Yüklense 2 Katı Fazla Performans Sağlayabilir

    Kısaca Casper Kullanıcı Olarak Kulakdan Duyma Laflarla İş Yapmayın Casper 10 Numara Bir Marka Tabi Nirvana Modelleri Çok İyi Alıcak Arkadaşa Şimdiden Hayırlısı Olsun
  • 27-04-2009, 14:27:11
    #11
    benimde ilk masaüstü bilgisayarım casper idi. 6-7 yıl kullandım. Ama laptopların ömrü masaüstüler kadar uzun olmuyor o yüzden tereddütteyim.
  • 27-04-2009, 14:29:47
    #12
    Merhaba arkadaşlar.
    Geri kalan laptopları bugün toptan başka bir bilgisayar firmasına sattım. Uğurluhosting yorumundan sonra kendime bir tane ayıramadığım için pişman oldum açıkçası.

    Herkese teşekkürlerimi sunarım.
  • 27-04-2009, 14:32:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    teknolyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde ilk masaüstü bilgisayarım casper idi. 6-7 yıl kullandım. Ama laptopların ömrü masaüstüler kadar uzun olmuyor o yüzden tereddütteyim.
    Teknoloji Sonuçda Benim Aldığım Ürünü Alırsan 1-2 Yıl Rhatca Kullanırsın ve Sonra Satar Başka Model Alırsın Teknoloji ve Ürünler Sürekli Deyişiyor