benimde ilk masaüstü bilgisayarım casper idi. 6-7 yıl kullandım. Ama laptopların ömrü masaüstüler kadar uzun olmuyor o yüzden tereddütteyim.
Teknoloji Sonuçda Benim Aldığım Ürünü Alırsan 1-2 Yıl Rhatca Kullanırsın ve Sonra Satar Başka Model Alırsın Teknoloji ve Ürünler Sürekli Deyişiyor