Satış: İphone 14 pro max 256 gb
24
●2.016
- 24-02-2023, 00:50:33Hic bir bilgim yok hocam cihaz abd cihazi ama ordan gelme onu biliyorum.Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2023, 15:03:42Hocam alacak olan çoktan almıştır keşke imei gözükmeseydi fotoğrafta. Bence acilen kaldırın.
- 24-02-2023, 15:56:46Kapalı kutu hocam sifir urun.Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2023, 17:45:42IMEI gözükmesinin ne gibi bir sakıncası oluyor hocam?ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca son oluru nedir ve hiç iphone YD almadığımdan bilmiyorum yurtdışı cihaz nasıl işlemlere tabî oluyor? Bilgisi olan alıntılayabilir mi acaba? Yani bildiğim 8 ay kullanıyoruz sonrasında kayıt ettirmemiz gerekiyor. Bu işlem nasıl oluyor bunun bilgisini bilen varsa almak istiyorum. Teşekkürler. - 24-02-2023, 19:30:00Pasapportla yurt disina ciikip gelmeniz ve pasaporta islemeniz gerekmekte aldgniz cihazi sonra 2 sene boyunca pasaport islenen kisinin hatti disinda hat takamazsiniz sonrasinda duzeliyor.Kem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle