Kem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IMEI gözükmesinin ne gibi bir sakıncası oluyor hocam?


Ayrıca son oluru nedir ve hiç iphone YD almadığımdan bilmiyorum yurtdışı cihaz nasıl işlemlere tabî oluyor? Bilgisi olan alıntılayabilir mi acaba? Yani bildiğim 8 ay kullanıyoruz sonrasında kayıt ettirmemiz gerekiyor. Bu işlem nasıl oluyor bunun bilgisini bilen varsa almak istiyorum. Teşekkürler.
Pasapportla yurt disina ciikip gelmeniz ve pasaporta islemeniz gerekmekte aldgniz cihazi sonra 2 sene boyunca pasaport islenen kisinin hatti disinda hat takamazsiniz sonrasinda duzeliyor.