Hocam alacak olan çoktan almıştır keşke imei gözükmeseydi fotoğrafta. Bence acilen kaldırın.
IMEI gözükmesinin ne gibi bir sakıncası oluyor hocam?
Ayrıca son oluru nedir ve hiç iphone YD almadığımdan bilmiyorum yurtdışı cihaz nasıl işlemlere tabî oluyor? Bilgisi olan alıntılayabilir mi acaba? Yani bildiğim 8 ay kullanıyoruz sonrasında kayıt ettirmemiz gerekiyor. Bu işlem nasıl oluyor bunun bilgisini bilen varsa almak istiyorum. Teşekkürler.