• 24-02-2023, 00:36:48
    #10
    Ülkenin farklılığında ne gibi birşey var cihazda ABD olsa ne olur başka ülke olsa ne olur ?
  • 24-02-2023, 00:50:33
    #11
    Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin farklılığında ne gibi birşey var cihazda ABD olsa ne olur başka ülke olsa ne olur ?
    Hic bir bilgim yok hocam cihaz abd cihazi ama ordan gelme onu biliyorum.
  • 24-02-2023, 03:27:58
    #12
    WhatsApptan yazdım hocam
    SlckCftc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hic bir bilgim yok hocam cihaz abd cihazi ama ordan gelme onu biliyorum.
  • 24-02-2023, 04:50:44
    #13
    Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WhatsApptan yazdım hocam
    Donus saglandi.
  • 24-02-2023, 15:03:42
    #14
    Hocam alacak olan çoktan almıştır keşke imei gözükmeseydi fotoğrafta. Bence acilen kaldırın.
  • 24-02-2023, 15:21:32
    #15
    herhangi bir sıkıntısı vs varmıdır ?
  • 24-02-2023, 15:56:46
    #16
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herhangi bir sıkıntısı vs varmıdır ?
    Kapalı kutu hocam sifir urun.
  • 24-02-2023, 17:45:42
    #17
    ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alacak olan çoktan almıştır keşke imei gözükmeseydi fotoğrafta. Bence acilen kaldırın.
    IMEI gözükmesinin ne gibi bir sakıncası oluyor hocam?


    Ayrıca son oluru nedir ve hiç iphone YD almadığımdan bilmiyorum yurtdışı cihaz nasıl işlemlere tabî oluyor? Bilgisi olan alıntılayabilir mi acaba? Yani bildiğim 8 ay kullanıyoruz sonrasında kayıt ettirmemiz gerekiyor. Bu işlem nasıl oluyor bunun bilgisini bilen varsa almak istiyorum. Teşekkürler.
  • 24-02-2023, 19:30:00
    #18
    Kem4l adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IMEI gözükmesinin ne gibi bir sakıncası oluyor hocam?


    Ayrıca son oluru nedir ve hiç iphone YD almadığımdan bilmiyorum yurtdışı cihaz nasıl işlemlere tabî oluyor? Bilgisi olan alıntılayabilir mi acaba? Yani bildiğim 8 ay kullanıyoruz sonrasında kayıt ettirmemiz gerekiyor. Bu işlem nasıl oluyor bunun bilgisini bilen varsa almak istiyorum. Teşekkürler.
    Pasapportla yurt disina ciikip gelmeniz ve pasaporta islemeniz gerekmekte aldgniz cihazi sonra 2 sene boyunca pasaport islenen kisinin hatti disinda hat takamazsiniz sonrasinda duzeliyor.