• 13-04-2009, 09:52:52
    #10
    Outface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda bazı yerlerde 7.5,8 TL'ye kadar çıkıyor.
    Ama geçenlerde biryer buldum 5 TL'ydi.
    Toptan alınmaz ise daha ucuza satan bir yer olacağını da sanmıyorum.
    unsg_ dayanabilirsen Mayıs 24-25'te Sakarya'ya geleceğim.
    Getiririrm bir kaç paket hediye.
    Ortalıkta cayır cayır djarum arıyorum niye söylemiyosun Buğra .p
    Kartonu ne kadar bunların ?
  • 13-04-2009, 09:55:07
    #11
    Karton da olabilir fiyat uygun olursa..

    Outface adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbulda bazı yerlerde 7.5,8 TL'ye kadar çıkıyor.
    Ama geçenlerde biryer buldum 5 TL'ydi.
    Toptan alınmaz ise daha ucuza satan bir yer olacağını da sanmıyorum.
    unsg_ dayanabilirsen Mayıs 24-25'te Sakarya'ya geleceğim.
    Getiririrm bir kaç paket hediye.
    Hocam her zaman bekleriz
  • 13-04-2009, 11:11:46
    #12
    Balzac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalıkta cayır cayır djarum arıyorum niye söylemiyosun Buğra .p
    Kartonu ne kadar bunların ?
    Bugün çıkabilirsem sorarım kartonunun ne kadar olduğunu.

    Parayı peşin alırım.
  • 13-04-2009, 16:32:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Karton bulabilen varsa iyidir heralde...

    Çok sigara içmeyen keyif için tüketen biriyseniz çok iyi bence 8 lira bunun için.

    Yalnız bendekinde şu an 20 tane var 3 yer gezdim kıbrısta öyle almıştım Kartondu falan rahat bulunmuyor yani. Ama küçücük bir nefesi ne biçim duman çıkartıyor meretin bi video çeksek herkes djarum'cu olur yani
  • 13-04-2009, 16:44:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bunun 20 lik paketimi yoksa bir dalı mı 8 tl ?
  • 13-04-2009, 16:47:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    1 Paket = 8 lira
  • 13-04-2009, 17:03:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    o kadar iyi ise tadı verilir 8 tl bence az içenler için
  • 30-04-2009, 03:07:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    baltalamak gibi olmasın ama aradan zaten 2 hafta geçmiş.
    forum üzerinden ve internet sayfamızdan satışımız mevcuttur.
    djarum türkiye
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...um-serisi.html
  • 16-05-2009, 19:43:06
    #18
    DJARUM Black i paket 5 lira, kartonu 50 lira olarak sağlıyabilirim. PTT kargo ile gönderilierse 3 Lira filan tutuyor sanıyorsam.