Karton bulabilen varsa iyidir heralde...

Çok sigara içmeyen keyif için tüketen biriyseniz çok iyi bence 8 lira bunun için.

Yalnız bendekinde şu an 20 tane var 3 yer gezdim kıbrısta öyle almıştım Kartondu falan rahat bulunmuyor yani. Ama küçücük bir nefesi ne biçim duman çıkartıyor meretin bi video çeksek herkes djarum'cu olur yani