• 25-03-2009, 15:06:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kaspersky internet security 2009 Lisansı. 3 bilgisayarlık alındı 2 bilgisayarımda kullanıyorum. tek 1 bilgisayar için lisansı aciliyetten 25 liraya satıyorum. alalı yaklaşık 1 ay oldu ama, lisansı eklediğiniz anda başlar 365 günlük lisansınız..
  • 25-03-2009, 15:09:04
    #2
    hayırlı satışlar fiyatta çok uygun , taksitle falan satmayı düşünürmüsün diyeceğim ama ? nakit yok çünkü
  • 25-03-2009, 15:11:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yok bende dediğim gibi aciliyetten satıyorum maalesef.
  • 25-03-2009, 15:13:21
    #4
    hayırlı satışlar .
  • 25-03-2009, 15:13:25
    #5
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    "25 liraya satıyorum"

    Ve de taksit mi olacak ? hey allam.Hocam hayırlı satışlar,nod32 yok mu
  • 25-03-2009, 15:15:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yok sadece kaspersky var. almıştım kendime 1 bilgisayar da kullanılmadı onu satıyorum..
  • 25-03-2009, 15:18:55
    #7
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "25 liraya satıyorum"
    Ve de taksit mi olacak ? hey allam.Hocam hayırlı satışlar,nod32 yok mu

    ben senin gibi sadece kendimi geçindirmiyorum , bi sürü ödemem 4 tane kredi kartı ekstrem var .... Tamam 25 liraya taksit pek hoş görünmüyor ama alaycı yazılar yazmayın ..
  • 25-03-2009, 15:32:02
    #8
    Platin üye
    Hocam bunlar aynı hat üzerindeki 3 bilgisayar için değilmi.. Bildiğim kadarıyla bu şekilde oluyor. Farklı IP üzerinden bağkanmalarda kapatılabilir.
  • 25-03-2009, 15:39:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hayır aynı hat üzerinde olması gerekmiyor. 3 tane istediğiniz bilgisayarda kullanabiliyorsunuz.