BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"25 liraya satıyorum"
Ve de taksit mi olacak ? hey allam.Hocam hayırlı satışlar,nod32 yok mu

ben senin gibi sadece kendimi geçindirmiyorum , bi sürü ödemem 4 tane kredi kartı ekstrem var .... Tamam 25 liraya taksit pek hoş görünmüyor ama alaycı yazılar yazmayın ..