"25 liraya satıyorum" 
Ve de taksit mi olacak ? hey allam.Hocam hayırlı satışlar,nod32 yok mu
ben senin gibi sadece kendimi geçindirmiyorum , bi sürü ödemem 4 tane kredi kartı ekstrem var .... Tamam 25 liraya taksit pek hoş görünmüyor ama alaycı yazılar yazmayın ..