• 12-03-2009, 02:26:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar, yanliş yere acmamişimdir işallah konuyu. Kısaca konudan bahsedeyim. Parça Kontör dükkani acmayi düşünüyorum. Bayilik almak icin neler gerekiyor? Bu konu hakkında beni aydinlatirsaniz sevinirim.
  • 12-03-2009, 03:01:17
    #2
    Platin üye
    Msn üzerinden gerekli bilgilendirmeler yapıldı. Aklınıza takılan sorular olursa onlarada cevap verebilirim. ii geceler
  • 12-03-2009, 03:15:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sinnerxx tsk ederim dostum +rep iyi geceler
  • 12-03-2009, 03:33:35
    #4
    bayi olursan kazanamsin bayilik verirsen alt yapin güclü olmasi lazim bizzat istanbul'da en büyük telefoncularla konuçtum 1 ay araştirdim bu işi kar var. ama iş çok zor .
  • 12-03-2009, 03:47:53
    #5
    Hocam bu bayilik nerden alınıyor
    hangi şirketten az bilgilendiriseniz belki bende burda bu işi yaparım
  • 12-03-2009, 13:54:10
    #6
    Platin üye
    SurucLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu bayilik nerden alınıyor
    hangi şirketten az bilgilendiriseniz belki bende burda bu işi yaparım
    Bayilik alıp kontor satmak için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
    Kontör Lazım Parça Kontör Merkezi
    Msn adresim iletişim bölümümde mevcuttur.
  • 12-03-2009, 13:56:40
    #7
    KontorAlsana.Com | Parça Kontör Yükleme Merkezi
    inceleyebilirsiniz. sitede msn adresim mevcut.