Merhaba arkadaslar, yanliş yere acmamişimdir işallah konuyu. Kısaca konudan bahsedeyim. Parça Kontör dükkani acmayi düşünüyorum. Bayilik almak icin neler gerekiyor? Bu konu hakkında beni aydinlatirsaniz sevinirim.