• 26-02-2009, 15:02:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar yıllanmış şarap arıyorum elinde olup satmak isteyen pm atarsa sevinirim.
    örn:
    marka : kavaklı
    kategori : tatlı sert
    alkol : %17
    yıl : 1978
    ücret : 1.ooo.ooo$
  • 26-02-2009, 15:06:04
    #2
    Alıntı
    ücret : 1.ooo.ooo$
    Elimde, 1939 kırmızı şarap var, Marzemino hemde. Kaç m $ veriyosun
  • 26-02-2009, 15:27:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    5 veririm
    aklındaki fiyatı pm at bana, eğer uygunsa dönerim değilsede dönerim. uçuk fiyatlara karşılık bile vermeyeceğim
  • 26-02-2009, 15:28:52
    #4
    Herkail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 veririm
    aklındaki fiyatı pm at bana, eğer uygunsa dönerim değilsede dönerim. uçuk fiyatlara karşılık bile vermeyeceğim
    uçuk fiyatlara karşılık vermiceksen örnekte neden uçuk fiyat veriyorsun
  • 26-02-2009, 15:29:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ortada bir espri mi var, ben mi anlamadım?

    1.000.000 $ ?
  • 26-02-2009, 15:30:19
    #6
    fiyat çok uçuk ben kulnmam ama harbi uçuk bşr fiyat üstad wao
  • 26-02-2009, 15:34:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ilginiz için teşekkür ederim, o espiridir.
    limit 500$'dır. ama adam 20yıllık şaraba 500dolar isterse dönmem, 200 isterse dönerim
    siz elinizdeki ve aklınızdaki fiyatı yazınız yeter
  • 26-02-2009, 16:37:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    2001liği 45liraya satan,
    2002liği ise 30a satan bi arkadaş çıktı.
    yok mu daha eski satan ?
  • 26-02-2009, 16:42:26
    #9
    70 yıllık şarap var elimde...
    8 yıllık 45 lira ediyorsa ona göre hesapla