• 23-02-2009, 08:54:35
    #10
    kesinlikle çin malı alma.Ne kadarda az verirsen ver yanar paran.Bende bu çin malı sevdasına anlam veremiyorum.Eğer orjinal iphone istersen ben satmayı düşünüyorum.İphone 2g 8gb kayıtlı cihaz.
  • 23-02-2009, 10:18:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Deneme amaçli alacağim Zaten.