IPHONE 8gb Ariyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IPHONE 8gb Ariyorum
10
●
1.261
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
IPHONE 8gb Ariyorum
1
2
23-02-2009, 08:54:35
#10
Sinan
kesinlikle çin malı alma.Ne kadarda az verirsen ver yanar paran.Bende bu çin malı sevdasına anlam veremiyorum.Eğer orjinal iphone istersen ben satmayı düşünüyorum.İphone 2g 8gb kayıtlı cihaz.
23-02-2009, 10:18:01
#11
n0thing
Üyeliği durduruldu
Deneme amaçli alacağim Zaten.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler