kesinlikle çin malı alma.Ne kadarda az verirsen ver yanar paran.Bende bu çin malı sevdasına anlam veremiyorum.Eğer orjinal iphone istersen ben satmayı düşünüyorum.İphone 2g 8gb kayıtlı cihaz.