Konu
IPHONE 8gb Ariyorum
23-02-2009, 08:54:35
#10
Sinan
kesinlikle çin malı alma.Ne kadarda az verirsen ver yanar paran.Bende bu çin malı sevdasına anlam veremiyorum.Eğer orjinal iphone istersen ben satmayı düşünüyorum.İphone 2g 8gb kayıtlı cihaz.