• 07-02-2009, 16:50:25
    #1
    Kardeşim monopoly istiyor. ben de r10 a sorayım dedim.az kullanılmış , fazla yıpranmamış ilk çıkan monopoly lerden satmak isteyen varsa talibim.
  • 07-02-2009, 16:52:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    25-30ytl civarında zaten, kargo falan uğraşmana değmez
  • 07-02-2009, 16:53:27
    #3
    biliyorum da yine de bir soralım.

    dışarı çıkmaya üşeniyorum
  • 07-02-2009, 19:12:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    49 ytl ye almıştım oynadım diyemem
  • 07-02-2009, 19:16:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25-30ytl civarında zaten, kargo falan uğraşmana değmez
    25-30 'a orjinal monopoly bulmak zor ya
  • 07-02-2009, 19:22:10
    #6
    Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25-30 'a orjinal monopoly bulmak zor ya
    Özdilekteki Kredi kartı ile oynananı 49tl, normali 30tl.
  • 07-02-2009, 19:24:00
    #7
    kızılay'da sordum biraz 35 lira orijinal şu ilk çıkan. kredi kartlısı 60-70 lira
  • 07-02-2009, 20:50:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kızılay'da sordum biraz 35 lira orijinal şu ilk çıkan. kredi kartlısı 60-70 lira
    Hani Dışarı Çıkmaya Üşeniyordun?

    Ulus'ta ( Ziraat Mahallesi ) Kızılay'dan vs Çok Daha Uygun Fiyata Bulabilirsin.
  • 07-02-2009, 21:04:20
    #9
    Bilgisayardan oynamak isterse yollayayım
    bana öm at...