monopoly alınacak
11
●868
- 07-02-2009, 16:50:25Kardeşim monopoly istiyor. ben de r10 a sorayım dedim.az kullanılmış , fazla yıpranmamış ilk çıkan monopoly lerden satmak isteyen varsa talibim.
- 07-02-2009, 19:16:42Üyeliği durduruldu25-30 'a orjinal monopoly bulmak zor yaDoc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2009, 19:22:10Özdilekteki Kredi kartı ile oynananı 49tl, normali 30tl.Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2009, 19:24:00kızılay'da sordum biraz 35 lira orijinal şu ilk çıkan. kredi kartlısı 60-70 lira
- 07-02-2009, 20:50:18Üyeliği durdurulduHani Dışarı Çıkmaya Üşeniyordun?mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ulus'ta ( Ziraat Mahallesi ) Kızılay'dan vs Çok Daha Uygun Fiyata Bulabilirsin.