Konu
monopoly alınacak
07-02-2009, 16:50:25
#1
mccyclonee
Kardeşim monopoly istiyor. ben de r10 a sorayım dedim.az kullanılmış , fazla yıpranmamış ilk çıkan monopoly lerden satmak isteyen varsa talibim.