• 07-01-2009, 20:40:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selam arkadaşlar telefon 1,5 sene önce rusyadan geldi, kaydı babamın pasaportu üzerine yapılmıştır ( kayıt sırasında verilen numara mevcut ) kitlenme durumu yok ... telefon Türkçe, orjinal data kablosu, kulaklığı, şarj aleti mevcut, Türkçe tuş takımı takılı orjinal gri kapağı duruyor şuan siyah kapak var üzerinde 512 Mb hafıza kartı da fiyata dahil fiyatı 250 TL dir, kart okuyucu da hediyemdir teşekkürler
  • 07-01-2009, 20:45:33
    #2
    bende n95 satiyorum ama almanyada oldugum iicin sorun
    fiyatida 200 euro
  • 07-01-2009, 20:50:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    neden ? almanlar cep telefonu kullanmıyor mu ?
  • 07-01-2009, 21:28:17
    #4
    arkadaşım takas düşünürsen görüşelim.
  • 07-01-2009, 21:28:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Resim koyabilirmisin ?
  • 07-01-2009, 22:00:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    erkmen88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim koyabilirmisin ?
    kusura bakma foto makinesinde pil yoktu camden çekmek zorunda kaldım görüntü dandik biraz ama malzemeler burda

  • 07-01-2009, 23:34:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    biraz fahiş olmuş.Bir arkadaşım 160 liradan satıyordu n70'i kutulu faturalı şekilde .garantisi bitmişti sanırım.
  • 07-01-2009, 23:55:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    herkez dilediği fiyattan verebilir sahibinden tarzı sitelerde ortalama fiyat bu
  • 07-01-2009, 23:59:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    resimleri ekler misin bi' zahmet?

    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende n95 satiyorum ama almanyada oldugum iicin sorun
    fiyatida 200 euro
    telefon için pm attım.