Konu
nokia N70
07-01-2009, 23:34:13
#7
Simasher
Üyeliği durduruldu
biraz fahiş olmuş.Bir arkadaşım 160 liradan satıyordu n70'i kutulu faturalı şekilde .garantisi bitmişti sanırım.