Elinde 256 , 512, 1gb sd ram olan varsa alabilirim.
SD-RAM Alınacaktır.
8
●535
- 26-12-2008, 22:02:08Biri satıyor. Ama ne kadar güvenilir bilemem...
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...b-satilik.html - 02-01-2009, 20:33:20gittigidiyorda var baya, banada lazım olduğunda ordan almıştım, sıfırını bulmak imkansız gibi zaten
- 03-01-2009, 02:41:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şurada arkadaş 3 adet 128'lik SDRAM satıyor. Bi bak istersen
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...satiyorum.html - 03-01-2009, 02:45:08Hepsinahburada.com dan aldım
almaz olaydım. Konu başlığını görünce yaramı deştiniz.
512 lik ram aldım geldi. takınca 10 defa filan dıt dıt dıt sonra zortingen oluyor.
Yazdım defalarca cevap veren yok.Sabahın ilk ışıkları ile arayacağım artık biri açmazsa kargoyla geri postalıcam destekde sıfır :S
+ kargo benden.