Hepsinahburada.com dan aldım

almaz olaydım. Konu başlığını görünce yaramı deştiniz.
512 lik ram aldım geldi. takınca 10 defa filan dıt dıt dıt sonra zortingen oluyor.
Yazdım defalarca cevap veren yok.Sabahın ilk ışıkları ile arayacağım artık biri açmazsa kargoyla geri postalıcam destekde sıfır :S