• 22-11-2008, 04:06:34
    #19
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar bende Husky almayı düşünüyorum. Bende apartmanda beslicem ama yazdıklarınızdan sonra kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı. Çok havlarsa apartmandakilerle papaz olabiliriz. Kokarsada artık balkonda yatırırız böylece sıcaktan da bunalmaz diye düşünüyorum.
    Herşeye havlamaz ama çok hareketlidir.Yani çok hiperaktifdir.Sürekli oynamak ister,kanepeleri parçalar,perdeleri parçalar,oraya burayı yıkar kırar.Balkonda yatırırsan özgür olamadığı için yardım ister (havlayarak).Yani onun için rahat,serin ve eğlenceli bi ortam gereklidir
  • 22-11-2008, 09:09:08
    #20
    istizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hasky eğitimi en zor köpektir ve malesef kopekler yıkanmaz...elden geldiğince cok az sıkılıkta yıkacaksınız.Ve masraflarıda bir insan kadar diyebilirim ilk 1 yaşına kadar.Zaten ilk doğduklarında bağırsak asalaklarıyla doğuyorlar, ve bağırsak kurdu çok oluyorlar onun için ayrı aşısı var, normal hastalıklar için aşısı var, kuduz aşısı var, tüyleri için enseden yapılan bir iğne var...Ve insan boyunduruğu altına girmezler, söz dinletemezsiniz.Hele hele apartmanda çok zor olur.
    arkadaşım bu ne ya ben bukadar ilaç almıyorum oran buran ağırdı burnun aktı bi hap sabaha bişe yok. valla bunu alan adam ilerde bunu derse çok haklı " Yemedim yedirdim, içmedim içirdim"
  • 22-11-2008, 09:29:24
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Pitbull düşünseydin 5 tane yavrum var 1 tane verirdim
  • 22-11-2008, 09:52:31
    #22
    Bedavamı veriyosun
  • 22-11-2008, 10:49:55
    #23
    Üyeliği durduruldu
    güzel bakılıcaksa neden olmasın ama beleşe erkek vermem
  • 22-11-2008, 12:29:50
    #24
    çok tatlıda evde çok zor gibi
    belediyenin hayvan barınağı var orda ücretsiz veriliyor acaba orda varmıdır
  • 22-11-2008, 12:54:19
    #25


    Bu resmini verdiğim köpek bir akrabamın.Söylenildiği gibi çok pis kokmuyor.Ayrıca apartmanda besleniyor ama sık sık dışarı çıkarmak gerekiyor.
  • 22-11-2008, 12:57:16
    #26
    Damızlık Yetişkin 2 Yaşında Var Kardeşim İstersen
  • 25-11-2008, 22:33:40
    #27
    ilgi ve alakanıza teşekkür ederim arkadaşlar. aranan kan bulundu bi tane yavru aldım bu akşam üzeri. şu an yatıyo yerinde ama beni deli etti yahu geldiğinden beri 4-5 defa odanın içine etti yarın kulübe yaptırıcam evin kapısına. evde beslenmez deli eder adamı bu yaa