Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar bende Husky almayı düşünüyorum. Bende apartmanda beslicem ama yazdıklarınızdan sonra kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı. Çok havlarsa apartmandakilerle papaz olabiliriz. Kokarsada artık balkonda yatırırız böylece sıcaktan da bunalmaz diye düşünüyorum.
Herşeye havlamaz ama çok hareketlidir.Yani çok hiperaktifdir.Sürekli oynamak ister,kanepeleri parçalar,perdeleri parçalar,oraya burayı yıkar kırar.Balkonda yatırırsan özgür olamadığı için yardım ister (havlayarak).Yani onun için rahat,serin ve eğlenceli bi ortam gereklidir