Merhabalar Arkadaşlar
Ekim ayı içinde satmak amacıyla 100 kg'yu biraz aşkın miktarda çifte kavrulmuş Giresun Fındığı almıştım fakat maalesef ürünlerin çoğunu satamadim. 80 kg civarı ürün elimde kaldı ve satmaktan da ümidi kesmeye başladım artık. O nedenle sırf paraya dönsün diye aldığım fiyattan vereceğim. Ürün 250 Gr mlik paketler halinde muhafaza ediliyor. %1 KDV si ile birlikte 69 TL den almıştım aynı fiyattan bırakıyorum. Ürünün fotoğrafını yüklemeye çalıştım fakat 2 MB dan büyük oldugu için site yukletmedi. Alırım ya da satışına yardımci olurum diyen varsa özelden ulaşsın fotoğrafları kendisine ulastirayim.
Ürün birinci kalite 13 -15 mm
Satış: Toptan Fındık
6
●162
- 07-01-2021, 02:11:52Yok yeni sezon ürünü olduğu için pahalı almadım aslında ama şöyle enteresan bir durum oldu sıkıntı da biraz ondan kaynaklandı. sezon başında çığ fındığın kg su 26 TL civarında giderken şu an 23 TL lere düştü.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oysaki bu sene fındık çok az (her sene 20 ton fındık toplayan eşimiz dostumuz bu sene 5 tonu zor gördüler) . Arz azaldı diye fındık fiyatlari 30 35 TL yi görecek diye bu sene tüm müteahhitler bile fındık toplarken fiyatların düşmesi sadece herşeyin ters gittiği böyle bir pandemi döneminde olurdu herhalde.
Fındığın kabuk ağırlığı ve kavrulurken kaybettiği yağ ve su gibi maddelerle 2 kg çiğ fındıktan 850 Gr civarı çifte kavrulmuş fındık ortaya çıkıyor hocam buna ambalaj nakliye vergi elektrik ve işçi gibi giderleri eklediğinizde fabrikası dahi 60 TL bin altında bir fiyat
veremez.
Ki internet sitelerini incelerseniz 80 TL ila 120 TL arası bir fiyat rayici olduğunu gorursunuz - 07-01-2021, 10:53:18Sağolun hocam fotoğrafları şu şekildeExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://s2.dosya.tc/server14/vpalkw/...04100.jpg.html
https://s2.dosya.tc/server14/vpalkw/...03912.jpg.html