Merhabalar Arkadaşlar
Ekim ayı içinde satmak amacıyla 100 kg'yu biraz aşkın miktarda çifte kavrulmuş Giresun Fındığı almıştım fakat maalesef ürünlerin çoğunu satamadim. 80 kg civarı ürün elimde kaldı ve satmaktan da ümidi kesmeye başladım artık. O nedenle sırf paraya dönsün diye aldığım fiyattan vereceğim. Ürün 250 Gr mlik paketler halinde muhafaza ediliyor. %1 KDV si ile birlikte 69 TL den almıştım aynı fiyattan bırakıyorum. Ürünün fotoğrafını yüklemeye çalıştım fakat 2 MB dan büyük oldugu için site yukletmedi. Alırım ya da satışına yardımci olurum diyen varsa özelden ulaşsın fotoğrafları kendisine ulastirayim.
Ürün birinci kalite 13 -15 mm