• 08-11-2008, 22:04:14
    #1
    Simasher arkadaşımızın getirdiği bi ayakkabıdır..Ayakkabıda hiç bir problem yok fakat 41,5 giyiyordum 42 istedik o da büyük geldi baya..O yüzden hiç giymeden aldığım gibi kutusunda ve etiketiyle beraber satıcam..ilgili arkadaşlar pm atabilirler..yada msn adresimi ekliyebilirler ; schizophrenia@metaltr.net
  • 08-11-2008, 22:04:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    resim varmı ?
  • 08-11-2008, 23:20:16
    #3
  • 09-11-2008, 11:23:47
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar güvende sorununuz olmasın arkadaş izmir'den tanıdığım birisi
    iyi satışlar..
  • 01-12-2008, 20:14:22
    #5
    fiyat 65 ytl oldu arkadaşlar, elimde kalmasındansa bi arkadaşa yaraması iyidir..