Satılık Converse.!!
4
●836
- 08-11-2008, 22:04:14Simasher arkadaşımızın getirdiği bi ayakkabıdır..Ayakkabıda hiç bir problem yok fakat 41,5 giyiyordum 42 istedik o da büyük geldi baya..O yüzden hiç giymeden aldığım gibi kutusunda ve etiketiyle beraber satıcam..ilgili arkadaşlar pm atabilirler..yada msn adresimi ekliyebilirler ; schizophrenia@metaltr.net
- 01-12-2008, 20:14:22fiyat 65 ytl oldu arkadaşlar, elimde kalmasındansa bi arkadaşa yaraması iyidir..
