Simasher arkadaşımızın getirdiği bi ayakkabıdır..Ayakkabıda hiç bir problem yok fakat 41,5 giyiyordum 42 istedik o da büyük geldi baya..O yüzden hiç giymeden aldığım gibi kutusunda ve etiketiyle beraber satıcam..ilgili arkadaşlar pm atabilirler..yada msn adresimi ekliyebilirler ;
schizophrenia@metaltr.net