Konsol çok temiz. tamir görmemiştir ve dvd romunda hiç bir sorun yok..Konsolda çip yoktur.
paket içerigi
1 adet xbox konsol
1 adet josystick
1 adet scart kaplosu
110 volt adaptor .. (cıhaz amerıkadan geldıgı ıcın ntsc dır ve 110 volt elektrık enerjısı ıle calısır.)
arkadaslar bu cıhaz ne kadar eder bı fıkrı olan varmı
Ne Kadar Eder Microsoft Xbox
3
●558
- 06-11-2008, 15:54:52Üyeliği durduruldu