• 06-11-2008, 15:43:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Konsol çok temiz. tamir görmemiştir ve dvd romunda hiç bir sorun yok..Konsolda çip yoktur.

    paket içerigi
    1 adet xbox konsol
    1 adet josystick
    1 adet scart kaplosu
    110 volt adaptor .. (cıhaz amerıkadan geldıgı ıcın ntsc dır ve 110 volt elektrık enerjısı ıle calısır.)

    arkadaslar bu cıhaz ne kadar eder bı fıkrı olan varmı
  • 06-11-2008, 15:44:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    500 ytl
  • 06-11-2008, 15:54:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mistik0x7c5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 ytl
    xbox 360 degıl sadece xbox


  • 06-11-2008, 16:22:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Özür dilerim.360 Sanmıştım