Konsol çok temiz. tamir görmemiştir ve dvd romunda hiç bir sorun yok..Konsolda çip yoktur.

paket içerigi
1 adet xbox konsol
1 adet josystick
1 adet scart kaplosu
110 volt adaptor .. (cıhaz amerıkadan geldıgı ıcın ntsc dır ve 110 volt elektrık enerjısı ıle calısır.)

arkadaslar bu cıhaz ne kadar eder bı fıkrı olan varmı